Brev:
Dagsrytme til 6 måneder
29. januar 2024
Alder:
6 mdr.
Dagsrytme til 6 måneder
Hej Helen
Jeg håber du vil kunne hjælpe mig lidt med et bud på en dagsrytme. Alle bøger / artikler tager udgangspunkt i børn der sover til en 8 tiden og en formiddagslur ved en 9.30 tiden
Men pigerne og storebror står altså op og begynder dagen 5.45/6.
De skal i vuggestue når de er 8 måneder og det stresser mig vildt i forhold til mad! Nå men de står op 5.45 ca som om de kender klokken. De vil skulle være afleveres 6.30 sammen med storebror så det er egentlig fint nok.
Får morgenflaske 6.30 ca
Puttes til lur ca kl 8 og sover 3 timer og så vækker jeg dem. Synes det er en lang lur
Kommer op for en lille flaske og en halv times tid efter grød
Så en flaske til at sove op 2 timer efter vågentidspunkt
Sover her 2-3 timer og så er klokken omkring 15.30/16
Får en lille flaske og kl 17.30 får de aftengrød / grøntsagsmos
Kl 19.30 puttes de til nat med en stor flaske og sover indtil mellem 23-01 hvor de igen får en stor flaske og sover så til 5.30-5.45
Men maden. Hvordan pokker skal det begynde at flettes ind synes de klatspiser meget.
Hvad tænker du?
Bedste hilsner